- Love happens
- The planet of the apes
- Westard the women
- Psycho
- Los fantasmas de mis exnovias.
- Sherlock Holmes
- Dark Water
- Duck Soup
- Up in the air
- Cabaret
- Chicago
- Whatever works
- Nine
- The Blind site
- Inglorious bastards
- Shutter island
- Precious
- A serious man
- My man Godfrey
- Unforgiven
- The net
- Play it again, Sam
- The island
- Millenium 3
- An education
- Young Bess
- Gaslight
- El ilusionista
- Alicia en el país de las maravillas
- Witness for the prosecution
- The back-up plan
- Being John Malkovitch
- Letter to an unknown woman
- El secreto de sus ojos
- The night of the hunter
- Shrek 4
- Toy Story 1, 2 i 3
- Duplex
- Double Indemnity
- Freedom Writers
- El equipo A
- Asesinato 1-2-3
- All that heaven allows
- Killers
- Origen
dissabte, 14 d’agost del 2010
8 mesos de cinema
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Senyoreta Tarambana, jo us preguntaria per A serious man. Més que res perquè la vam veure fa tres dies i encara no sabria pas què dir-ne. Em deuria perdre alguna cosa, però és que em va deixar... No sé, els Cohen no eren això, no?
ResponEliminaI en comentaria força més, que els seus 8 mesos cinematogràfics tenen més coincidències amb els nostres...
Abraçada!
Ei! :)
ResponEliminaSerious man, ens va desconcertar profundament, personalment tinc la sensació que van dir "som els cohen se'ns en pot anar la pinça mil, que no passa res, ens ho podem permetre. Total, que no ens va agradar massa. La veritat si la vam acabar de veure, va ser per veure si li anàvem trobant el què! Però, no!
Abraçades!